KULIAH MINGGU 1 – Cara Membangunkan Weblog Untuk kegunaan Kuliah SM2252 Muzik Tradisional Malaysia

http://viewer.docstoc.com/
var docstoc_docid=”47703333″;var docstoc_title=”Create Blog”;var docstoc_urltitle=”Create Blog”;Create Blog
http://viewer.docstoc.com/
var docstoc_docid=”47703503″;var docstoc_title=”Cara Memberi Komen Dan Pandanagan Di Blog”;var docstoc_urltitle=”Cara Memberi Komen Dan Pandanagan Di Blog”;Cara Memberi Komen Dan Pandanagan Di Blog

This entry was posted in KULIAH MINGGU 1. Bookmark the permalink.

19 Responses to KULIAH MINGGU 1 – Cara Membangunkan Weblog Untuk kegunaan Kuliah SM2252 Muzik Tradisional Malaysia

  1. smp2252asma says:

    terima kasih diatas tunjuk ajar encik dalam memberikan panduan menbangunkan blog dan cara-cara untuk posting. harap ianya dapat membantu kami..:)

  2. terima kasih cik diatas tunjuk ajar encik dalam memberikan panduan menbangunkan blog dan cara-cara untuk posting. harap ianya dapat membantu kami..:)

  3. terima kasih en. amran..walaupun sy lambat skit tapi saya berjaya juga create blog heeeterima kasih kepada rakan-rakan yg membantu..

  4. Haslina says:

    Dah Berjaya… Alhamdulillah

  5. Amirulah says:

    terima kasih en. amran….

  6. Garry says:

    sistem pembelajaran yang lebih menarik dan saya rasakan amat berkesan dan efektif ke atas pelajar

  7. wan says:

    saya suka belajar muzik tradisional malaysia

  8. nazotai says:

    saya berasa amat seronok kerana en. amran telah mengajar tentang cara yang btul dlm membuat blog mengenai smt2252 muzik tradisionla..terima kasih

  9. niq89 says:

    thnk you u en.amran krn mmnbntu sy membina web blog..trm ksh jg kpd rkn-rkn y mmbntu sy…

  10. Juster says:

    terima kasih En. Amran. ini satu permulaan yang baik..

  11. Garry says:

    Semoga sistem Weblog ini dapat dibangunkan di Malaysia,sistem ini sangat sesuai untuk proses pembelajaran dan pengajaran kerana pada zaman IT sekarang,setiap pelajar telah mampu memiliki dan menggunakan komputer dengan baik.

  12. teruja untuk mengikuti kuliah ketika ini~

  13. Pertama kali membuat blog.. Saya amat terseksa.. Akhirnya, saya berpuas hati, berjaya membuat blog sendiri

  14. Pengalaman yang menarik dan menyeronokkan.Terima kasih Sir kerana melayan karenah kami semua.

  15. bancha says:

    Teringat lagi kerenah saya yang lambat masuk ke kelas atau sebab masalah pendaftaran kursus namun en.Amran gantikan dengan kelas hari ahad. Terima kasih en. Amran. Namun kenapa sistem ini untuk kegunaan IPG.. saya amat berharap ia dapat diterus di UPSI.

  16. Marlin says:

    Pembangunan blog tidaklah sesusah seperti yang saya sangkakan sebelum ini. Namun saya berterima kasih kepada En. Amran kerana memberi panduan dan tunjuk ajar yang tidak putus-putus dalam pembangunan blog individu serta blog kumpulan. Semoga kaedah pengajaran ini dapat diteruskan dan diperkenalkan di mana-mana sekolah yang bersesuaian.

  17. di akhir semester saya dah mahir menggunakan blog. terima kasih atas tunjuk ajar.

  18. Juster says:

    tq En. Amran atas tujuk ajar meyiapkan blog individu. Sekarang saya sudah boleh menyiapkan satu blog peribadi hasil daripada tunjuk ajar En. Kaedah seperti ini perlulah diteruskan untuk menghadapi dunia global yang serba maju dari semua aspek termasuklah Teknologi Maklumat.

  19. Mengimbas kenangan minggu pertama. Cabaran yang agak besar bagi saya kerana banyak benda baru yang perlu dipelajari. Apa pun, kini banyak yang dapat saya belajar dan boleh diaplikasika pada masa akan datang khususnya dalam melaksanakan proses pembelajaran di sekolah kelak.

Leave a Reply

