KERANGKA KURSUS

http://viewer.docstoc.com/
var docstoc_docid=”48132795″;var docstoc_title=”Kerangka Kursus”;var docstoc_urltitle=”Kerangka Kursus”;Kerangka Kursus

This entry was posted in KERANGKA KURSUS. Bookmark the permalink.

4 Responses to KERANGKA KURSUS

  1. Assalamualaikum wbt.Tajuk kursus menarik. Dengan mengambil subjek ini saya dapat lebih mengetahui berkenaan pelbagai jenis muzik masyarakat atau kaum di Malaysia. Bukan sahaja dalam negara malah jenis-jenis muzik dari luar juga boleh diketahui tentang sejarahnya.Saya harap dapat lebih mendalami subjek ini.

  2. Assalamualaikum w.b.t..semoga saya dapat mempelajarinya dengan penuh kefahaman…

  3. Marlin says:

    Pertama kali, saya ingin mengucapkan tahniah kepada penyarah kami iaitu En. Amran kerana bukan sahaja berjaya menghabiskan tajuk-tajuk pelajaran yang terkandung dalam RI namun telah memberi lebih banyak input yang berguna kepada pelajar. Saya berasa bertuah kerana mendapat lebih daripada cukup dalam subjek ini.

Leave a Reply

